دانلود Best Fiends – بازی بهترین شیاطین اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Best Fiends – بازی بهترین شیاطین اندروید
نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394
بازدید : 258
نویسنده : S.A.H

دانلود Best Fiends – بازی بهترین شیاطین اندروید

Best Fiends بازی پرطرفداری در سبک Match-3 و Puzzle از Seriously Digital Entertainment بوده و بیش از ده میلیون بار از پلی استور دریافت شده است. موجوداتی به اسم Minutia در سرزمینشان با صلح و آرامش زندگی می کردند. تا شبی که یک شهاب سنگ بزرگ به کوهی در نزدیکیشان برخورد کرده و موجوداتی به رنگ سبز از نسل گابلینگ ها به وجود آمدند.

دانلود Best Fiends - بازی بهترین شیاطین اندروید

حال وظیفه شما در بازی Best Fiends در کنار هم قرار دادن حداقل سه موجود در کنار هم و حذف آن ها می باشد. تا جایی که به کوهستان نزدیک شوید و این شهاب سنگ آسمانی را از بین ببرید. در ابتدای بازی فقط چند شخصیت در لیستتان قرار داشته و قدرت چندان بالایی ندارند. اما اگر بتوانید مرحله های اولیه با را موفقیت پشت سر بگذارید، می توانید کاراکتر های جدیدی را آنلاک کرده و به کارتان سرعت ببخشید. هر یک از این شخصیت ها دارای قدرتی هستند که با آنان آشنا خواهید شد.

 

تمامی این موجودات از نسل شیاطین کوچک هستند و قابلیت های باور نکردنی دارند. از این ویژگی هایشان در Best Fiends بهره ببرید تا زودتر به مقصد برسید. تصاویر پشت زمینه و محیط هایی که برای هر مرحله در نظر گرفته شده اند، راهیست که به کوهستان منتهی می شود. جنگل ها، بیابان ها و قسمت های آسیب دیده سرزمینتان در این مجموعه قرار گرفته اند. شاید گیم پلی بازی بهترین شیاطین به صورت ساده باشد ولی به شدت اعتیاد آور است. به طوری که می توانید ساعت ها کاربران را سرگرم کند. هر رکوردی که در بازی Best Fiends به دست می آورید، با اتصال به سرور می توانید آن ها را در لیدربورد به ثبت برسانید. هم چنین قابلیت آنلاین یا همان Multiplayer نیز به همراه دوستانتان با اینترنت فراهم شده تا لحظات خوب خوشی را کنار سایر کاربران داشته باشید. لازم به ذکر است که امتیاز این شاهکار در گوگل پلی، ۴.۵/۵ می باشد.

حجم فایل : ۲۰.۳۹ و ۴۴.۳۴ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۳.۰ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , دیگر سبک ها , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: